Merhabalar.Elimizde birikmiş yaklaşık 50k usd var.Bu parayı bu hafta tlye çevirip daire almayı planlıyoruz fakat doların fırlayacağı hakkında söylentiler var.Sizde doların şuanki durumu nedir,bozdursam zarar edermiyim çokmu dibte (Dolar piyasasını hiç takip etmiyorum ) Yardımlarınızı bekliyorum yatırımcı abiler