Bir öğrenciyim ve evde kaldığım süreçte bu konuda zorluk yaşamıştım, burada konu açtığımda (istek olarak) zorluk yaşayan birçok kişi vardı. Gönül isterki hepsine yardımcı olayım. Fakat şimdilik 1 kişiye soba gönderebilirim.

Soba gayet kullanışlı ve uzun yıllar sizi idare edebilecektir. Fotoğrafını çekemedim fakat isteyen arkadaşa kısa süre içinde çekip gönderirim.

Birde özel bir durum var, kargoya kadar gidemediğim için (kapıya çağıracağım) karşı ödemeli göndereceğim fakat öğrenci kardeşimin hesabına kargo ücretini yatırıcam yani sizin açınızdan bir problem olmayacak.

Hayırlı çalışmalar