Doğrudan trafik herkesin arzu ettiği şeydir. Kötü bir şey olsa urriyet.tom ilk sayfada olmazdı değil mi? (ürriyet gastesini sevmediğim için backlinki olsun istemedim)
Doğrudan trafiğin tek bir kötü yanı vardır: Ziyaretçi reklamların yerini öğrenir ve tıklamaz.
Reklam tıklama konusunda pek sıkıntı yok tıklama iyi sayılır
Dediğim gibi işte.Fakat içiniz rahat değil ve Google tarafından spekülasyona açık bir konu olduğunu düşünüyorsanız organik aramalarınızın % 'sini arttırabilirsiniz.
Üstelik bence organik arama sitenize daha kesin bir yarar sağlar.
Şu konudan Organik Arama oranını nasıl arttırabileceğini öğrenebilirsin:
https://www.r10.net/google-optimizasy...eknikleri.html
bugün doğrudan trafikleri inceledim nereden geliyor ne kadar kalıyor sayfa dolaşıyorlarmı diye
trafıkler türkiyenin tüm illerinden geliyor ortala 2-3 sayfa 2-3 dakika kalıyor kımısı 10-15 sn durup çıkmış yalnız dıkkatımı ceken girenlerın ıp adresli genellikle kamu sektörü yerler(ssk-hastane-banka-unıversite-ozel sektördende bılınen fırmalar ) neden acaba daha ağırlıklı olarak buralardan giriş oluyor