Arkadaslar siteye günlük 800 kışı giriyor bunların yaklaşık %40 doğrudan trafık olarak gösteriyor bu site ıcın sakıncalımıdır doğrudan trafık dediğimiz ya sitenin ismini googleden direk yazarak yada sık kullananlara eklemişsse giriş değilmidir %40 oran yüksek geldi bana girenler farklı konulara gırıp dolasmıs her biride farklı ıplerden
Google doğrudan trafiği sever.
"Bu ziyaretçi, bu sayfayı aklında tutmuş, kalitelidir der."
Tabi bu söylenilenler hemen çıkma oranına paraleldir.
Ayrıca bir sır vereyim, domain isminiz uzun olunca direk girişler daha etkili olur

Çünkü 4 harfli domani akılda tutmanız için beyninizi zorlamanıza gerek yok fakat 10 - 15 harfli domaini akılda tutuyorsanız önemsiyorsunuz demektir.
Ben böyle düşünüyorum