Arkadaslar siteye günlük 800 kışı giriyor bunların yaklaşık %40 doğrudan trafık olarak gösteriyor bu site ıcın sakıncalımıdır doğrudan trafık dediğimiz ya sitenin ismini googleden direk yazarak yada sık kullananlara eklemişsse giriş değilmidir %40 oran yüksek geldi bana girenler farklı konulara gırıp dolasmıs her biride farklı ıplerden