İstanbul'da biz %3 veriyoruz hocam. Bu son senede 2 kere ev alıp sattık. %3 verildi emlakçılara.
Fakat %3 alıcı, %3 satıcıdan değil. Toplamda verildi.
Toplamda %3 hakkıdır. Daha fazlası değildir.