Yahu sizlik bir durum yok ortada.
Zaten emlakçı kendi komisyonunu koyup size fiyat söylüyor. Siz kaç paraya anlaştıysanız o kadar para veriyorsunuz.
Örnek: Evini satmak isteyen kişi emlakçıya gidiyor. Bu evi ben 150.000 TL'ye satmak istiyorum diyor. Emlakçı gidip inceliyor. Kendi kafasından düşünüyor -Bu ev 175.000 TL eder filan diye. Sonra anlaşıyorlar.
Sen ev ararken sana 180.000 TL'den kapı açıyor. Sonra sen nereye kadar düşürtebilirsen işte. 160.000 TL'ye anlaştın mı arada 10.000 TL direkt emlakçıya kalıyor. Yani sizlik bir durum söz konusu değil.