Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sene bekledim ama düsmedi domain
.net ile yoluma devam ettim
Sakıncası yoksa domaini PM alabilir miyim? Jenerik veya az karakterli ise olağan ama benim merak ettiğim o kadar da talibi olmayan ve bunların kaydettiği domainleri bırakıp bırakmadıklarıdır.