Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yav ben 3 adet domainimi alastyr ye taşıdım gitti ,onların zırıltısıylamı uğraşacağım, bir domain 33 lira olurmu canım , gerçi ilk kayıtları 1-2 dolara yapmıştık neyse 120 lira tutacağına 60 liraya bitirdim işi.