setrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli olan yazıyı yazmak değildir..bu R10 daki özgünlük olayına hastayım..adam bir yazı yazıyor..birkaç kez o kelime geçerse google gözüne girecek..biraz araştırman lazım..bak bir örnek vermişsin balık evden kokusu nasıl çıkar..hiç araştırdınmı peki insanlar ne aramış bu konuda..emin ol bu ve varyasyonlarından 50 den fazla kelime çıkar..ee yazıda bu tür şeylere dokun..sonra balık kokusundan balık pişirme konusuna link ver..balık pişirmeyi anlat..ve inan bana resim ve video o yazının içine koy..sayfalar sürsün yazı..ama yaz yani..yazarsan emin ol kazanırsın..ve ben öyle sayfalar biliyorum ki..adam 50 ye yakın kelimeyi tek konuda hedefliyor..ama bizimkiler gibi google gözüne gözüne sokmaya çalışmuyor..linkde çıkıyor linkde alıyor..önemli olan abartmamak ve gerçekten seo için uğraşmamak..asıl seo seo için uğraşılmadan yazılan ama seo nunda altın kurallarını bilerek yazılan yazılardır..konulardır..

sen ziyaretçi için konuda bir yeri kalınlaştırırsın bak tıpkı bunun gibi, google için değil.

ne demek istediğimi anlatabildim ?
Hocam siteme içerik girerken google'ın arama önerilerini baz alarak başlık vs belirliyorum.İçerisinde geçme olayı mantıklı bunu düşüneceğim fakat sadece içerik girerek yükselmek mümkün değilmiş gibi geliyor.Bu neden böyle geliyor bilmiyorum belki de backlink olayını bu kadar aşıladıkları içindir.Bakıyorum bazı insanlar backlinksizde birşeyler yapabiliyor bu insanlar ne yapıyor aslında benim sorum ?

iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 farklı şeyden bahsedeceğim;

1 restauranta sahipsin, dünyanın en kaliteli yemeğini yapıyorsun fakat anca yoldan geçenler acıkırsa gelip uğruyorlar ve farkına varıyorlar. Onlarda tanıdıklarını sohbet içinde geçerse bahsediyorlar.

1 restauranta sahipsin, dünyanın en kaliteli yemeğini yapıyorsun ve elinde reklam bütçesi bulunuyor. Bu reklam bütçesi ile insanlara tadımlık etler hazırladın, yollarda dağıttın, radyoya reklam verdin, acıkınca kafam etçiye gider vs dedin.

Şimdi düşünelim hangisinde daha hızlı şekilde para kazanırsın? Sorduğun sorunun cevabını sanırım verdim.
Anladım hocam yazdığınız için çok teşekkür ederim ama siz benim tam olarak ne istediğimi anlayamamışsınız

farukbugur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sitenizin adresini pm alabilir miyim?
Malesef hocam site adresimi vermek istemiyorum daha önce başıma hoş bir olay gelmedi sizle kaynaklı birşey değil.