"İşi teslim al, beğenirsen ödersin." kısmı biraz suistimale açık umarım suistimal eden olmaz, iyi çalışmalar.
Ücretli script bölümüne de konu açarsan faydası olacaktır iş açısından.
Trade değeri yüksek olanlara veririz o imkanı

Herşey karşılıklı diyalog ile olacaktır. Ödememe gibi bir durumu sezersem zaten kabul etmem.