Instagram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İşi teslim al, beğenirsen ödersin." kısmı biraz suistimale açık umarım suistimal eden olmaz, iyi çalışmalar.

Ücretli script bölümüne de konu açarsan faydası olacaktır iş açısından.
Trade değeri yüksek olanlara veririz o imkanı
Herşey karşılıklı diyalog ile olacaktır. Ödememe gibi bir durumu sezersem zaten kabul etmem.