Adminler içerisinde Güvenlik ayarları yapmayan hesapları ele geçirmek kolay oluyor , denemelerim sonucunda şifremi unuttum e posta doğrulama koduna kadar şahsen ben kendim bulabiliyorum fakat kodu girince birden cok giriş yaptınız diyor. Burayı geçebilen kişiler rahat bir şekilde hesabı elegeçirebilir