Merhaba değerli R10 üyeleri, bir alan adı almak istiyorum ancak olur mu yani ilerleyebilirmiyim diye sizlere sormak istedim. Alacağım alan adının .com uzantısı dolu ve kullanılmıyor ben .net'ini alsam bir sakıncası olur mu yani .com kalıplaşmış ancak .net'te onun yerini tutarmı. O güzel yorumlarınız için şimdiden sonsuz teşekkürler.