sitenizde telif hakları alakalı ile bir yazı yazın. mail adresi belirtin. mail adresini düzenli olarak kontrol edin. kimse sizi telif hakkı olan bir fotoğraf kullandı diye, mahkemeye hemen veremez. mailinize gelir, kaldırın derler. sizde kaldırırsınız. bir sıkıntı olmaz bu şekilde.
"İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan R10.net WebMaster Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. R10.net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde R10.net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır. "