fiberay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tbm epey düşükmüş. Bu durum sektörle mi yoksa içerikle mi ilgili acaba. Ben 0,25 tbm oranına düşük derdim sonuçta hep denir ingilizce siteler şöyle böyle diye.
sektörle alakalı hocam benimki hem türkçe içerik hemde sektöre türkiye'den reklam veren yok durum öyle olunca nerede abudik gubudik reklam var hepsi benim sitede