Ben zaten kendimden bahsetmiyorum. Ben büyük ihtimalle görmem dünyanın sonunun geleceği günü. belki benim torunların belki de torunlarımın torunları görür bunu zaten bilemeyiz. ama sen benim demek istediğimi yanlış anlamışsın. Ben kıyametten bahsetmiyorum zaten kıyamette ne dünya kalacak ne de evren. Benim anlatmak istediğim bir gün dünyanın sonu gelecek bu yüzden insan neslinin devamı için yeni dünyalar şart olacak. o yüzden cübelli hocanın bu konuştuğu şeyler boş bana göre. allahtan benim atalarım sizin gibi düşünce yapısında değildi. Sizin zihninizde olsaydı atalarım şuan şu yazışmayı yapmıyorduk bile.
Aborjinlerde yazışma yapmıyor telefon kullanmadan iletişim kurabiliyorlar. Benim atalarımın izinden devam etseydik belki de böyle olacaktı ne biliyorsun. Paralel evren ve 2.boyut konusunda bilginiz var mı bilmiyorum ama bunlar çözüldüğünde gezegenleri araştırmaya gerek kalmayacak.
Neyse konu farklı bir noktaya çekilmesin. önceki mesajımda kırdıysam sizi özür dilerim.