delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dünyamız ilere yaşanmayacak kadar kötü durumda olduğu zaman yeni yer yetecek mi sana. Sanıyor musun ki Dünyanın sonunu getiren başka gezegeni yok etmeyecek. Boş konuşmayı sizden öğreniyoruz.
Ben zaten kendimden bahsetmiyorum. Ben büyük ihtimalle görmem dünyanın sonunun geleceği günü. belki benim torunların belki de torunlarımın torunları görür bunu zaten bilemeyiz. ama sen benim demek istediğimi yanlış anlamışsın. Ben kıyametten bahsetmiyorum zaten kıyamette ne dünya kalacak ne de evren. Benim anlatmak istediğim bir gün dünyanın sonu gelecek bu yüzden insan neslinin devamı için yeni dünyalar şart olacak. o yüzden cübelli hocanın bu konuştuğu şeyler boş bana göre. allahtan benim atalarım sizin gibi düşünce yapısında değildi. Sizin zihninizde olsaydı atalarım şuan şu yazışmayı yapmıyorduk bile.