Cübbeliyi pek tasvip etmem dini konularda laubali olunması çok yanlış ve tehlikeli. Fakat katıldığım bir husus varki oda şudur; İlimi, bilimi sokakta orda burda değil Kur'an-ı Kerim'de aranmalıdır.Zaten incelendiğinde şuanda yeni yeni bulunan şeyler çok öncelerden söylenmiş ve olacak şeylerede işaretler veriliyor. Ki benim düşünceme göre bu bilimadamları dahi söylemeselerde dini kitabımızı baştan sona hatim etmişlerdir ve bu bilgilerin ışığında çalışma yaptıklarını düşünüyorum.Yoksa bırakın kara deliği daha uzaya çıkmayı bile başaramazlardı.Bir helikopter böceğini görmeden helikopteri üretemiyecekleri gibi birçok şeyi doğadan esinlerek yaptıklarını varsayarsak bunun kaynağıda Yüce Rabb'imiz olduğuna göre her halürkarda İslamiyet'i ve Kur'an-a bağlı olarak bilimsel çalışmalarını yürütmektedirler.