Arkadaşlar konu yanlış anlaşılabilir diye bir izahat yapma gereği duyuyorum. Cübbeli hoca, bu tarz işlerin şuan gereksiz olduğunu düşünenlerden. Dünyada bu kadar problemler varken onları halletikte bir uzay mı kaldı? Diye düşünenlerden, bu düşünce tarzı ile kendi üslubunca konuşmakta.
Bilimin ve teknolojinin gereksiz olduğunu düşünenlerden değil. Uzay teknolojilerine milyarlarca dolar harcayacaklarına, önce dünyadaki sorunları çözsünler şeklinde konuşmuştur.
Konuşmanın sadece bir kısmını alarak yorumlama ve tartışma çıkarılmasını da hiç doğru bulmuyorum!
Ayrıca @clubmember, Cübbeli hocanın müridi olamaz. Çünkü kendisi bir cemaatin şeyhi veya bir topluluğun lideri değildir. Asla böyle birşey de iddaa etmemektedir, davet olursa ve asgari koşullar imkan verirse gider sohbetini yapar çıkar.