Bu sene üniye başladım yaşıma bakarsan anlarsın zaten biraz geç başladığımı 3 sene istemediğim bir bölümde lise okuduktan sonra okulu bırakıp işe başlamıştım sonra baktım ki bu işte böyle çalışmaya devam edersem hem bildiklerimi unutacağım hem kendimi geliştirecek zaman bulamacağım Mesleki açık öğretime 2.sınıftan bölüm değiştirerek başladım okuduğum seneler boyunca sınıfın en iyisiydim ve bu sene ygs ile lysde iyi bir puan almadığımdan dolayı 2 myolardan birine gittim ama düşüncem şuydu hem açıktan okuduğum yıllarda görmediğim matematik gibi dersleri görürüm hem bu sene tekrar gireceğim ygs den düzgün bir puan almazsam 1 sene mi boş geçirmemiş olup diğer sene dgs ye girip bir yerlere yerleşmekti ve bu yaptıklarımın hiç birinden pişman değilim ailemin durumu pek iyi değil zorluklarla okudum hala öyle okuyorum ama buraya gelince göreceksin ki gerçekten arkadaşın olan kişiler o para konularında sana yardımcı olacaklar derslere girdiğinde anlamazsan sınıfından her hangi birine ricada buldunduğunda yardım edecektir ama bunlardan önce en önemlisi kesinlikle kendi istediğin bölümde okumak Üniversite okurken illa boş duracaksın diye bir şey yok bizim çoğu dersimizin yoklaması alınmıyor istersen hiç girme git çalış arkadaşlarından notları iste sana yardımcı olacaklardır emin ol . Sana tek tavsiyem okuman . Türkiye'de okusan da okumasan da işini kurabilirsin ama işin tutmazsa hiç yoktan diplomanla devlete yamana bilirsin.