Belli ki bilişim ve yazılım sektörüne girmek istiyorsunuz ancak bu alanda başarılı olabilmeniz için diploma şart. En azından Türkiye şartlarında durum bu. En az sizin gibi on binlerce insan vardır, kendimi geliştirip köşeyi dönerim düşüncesiyle üniversiteyi boşlayan, belli bir yaştan sonra ellerinde kitaplarla kpss ye hazırlanıyorlar Bilişim ve yazılım alanında çalışan biriyle görüşmeden, sektörü iyice araştırmadan böyle bir karar almanız hata olmuş.