Droid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz okumuyorsunuz diye üniversite okumaya aptallık demişsiniz, amacım laf sokmak değildi. Dediğinize gülebildim sadece, ve esprili bir şekilde cevap yazdım.
Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu üyelik alımını keşke 2 sene önce kapatsalardı da, üniversite okuyan insanlara laf yapan senin gibiler üye olamasaydı
Yanlış anlaşıldığıma sevindim nedense okuMAMAK aptallıktır demistim ben, okumak aptallık olur mu yahu... Hayatın en güzel dönemlerinden birisidir üniversite..