pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik alımını kapatmak lazım. İyice laf sokan 3-4 aylık 0 tradeli ergenler bastı burayı...
Şu üyelik alımını keşke 2 sene önce kapatsalardı da, üniversite okuyan insanlara laf yapan senin gibiler üye olamasaydı