bana da 100 bin dolar verseler evrenin tüm sırlarını açıklarım.
cübbeliye giderim pazarlık yaparım. 80 bine anlaşsak 20 bin kar.
şaka bir yana bu adamı dış mihrakların yeni yetişen neslin dinden soğuması için gönderdiklerine inanıyorum. şu kedicikleri olan hocada bunun başka bir versiyonu. (tabi onun yanında cübbeli melek kalır) kişisel düşüncem budur.
bu hocanın forumda müritleri var bir kaç tane bildiğim. eleştiriye açığım ama her şey dozajında