Merhaba arkadaşlar, bir konu da fikrinizi almak isterim. Belki başına gelen tecrübesi olan bir arkadaşımız vardır. Ben Namejet aracılığı ile 31.10.2014 tarihinde backorder ile bir domain aldım. Ödememi yaptım. ismime Enom'dan üyelik açılarak domain paneli tarafıma gönderildi. Temamı kurdum sitemi yaptım. Bugün domaini benden geri aldılar ve kredi kartımdan çekilen ücreti geri iade ettiler.

Namejet'e telefon açtım derdimi anlattım. Satış süresi tamamlanmadığını, domainin zaten bana hiç verilmediğini ve domainin şuan ihalede olduğunu acquirethisname.com üzerinden ihaleye girebileceğimizi ilettiler. Bunun dışında bir yardımları olmadı. Domain bana verilmesine, siteyi kurmama rağmen satış sonlanmadı domain size verilmedi dendi. Bu tarz bir şey yaşayan var mı?