Hepimizin bildiği bir çok büyük e ticaret siteleriyle çalışıyorum. Benim gözlemlediğim bir kaç büyük firma dışında hiç biri kalmayacak. Büyük firmalarda biz tedarikçileri zor duruma sokuyorlar vadeleriyle ödemelerde ki aksaklıklarla. Bireysel olarak zaten iş imkansızlaşıyor git gide.
Bir çok konuda olduğu gibi bu konuda da geriye gidiyoruz çünkü kafamız doğru yöne değil ters yöne çalışıyor.
Bende bir çok siteyi bıraktım sadece yurtdışına gönderim yapıyorum burada ki e ticaret firmaları ile uğraşılmaz
Öyle tahmin ediyorum ki bu konuda daha çok gerileyeceğiz
aynı şekil bende düşünüyorum. marcamarca bile bitmiş vaziyette ki bu firma bir ara gittigidiyor'u geride bırakmıştı. tabi kendi kararları artık. facebookta bir reklamlarını gördüm. çorap fiyatına ayakkabı diye. ayakkabı fiyatı da 29,90
insanlar artık inanmıyor, güvenmiyor. tek problem bu.