Tüm bankalar alarm durumunda sanırım. Az evvel İş Bankası internet şubesinden sanal kartımı silip tekrar oluşturdum, hemen bankadan arayıp "şu an internet şubesinden yapılan işlemle alakalı bilginiz var mı?" diye sordular. Daha önce hiç aramamışlardı.