facebook sponsor reklamından 60 bin gösterime karşılık 1 tıklama bile alamadım. ciddiyim, şaka değil. bir tane tıklama gelmedi.

başka firmalara bakıyorum, facebook sayfalarına vesaire. gönderi etkileşimleri yok denecek kadar az. satışlar deseniz de o kadar kötü. 40 günde sadece 5 satış yapıp hala inatla bu işi devam ettiren bir arkadaşım da var hatta.

sizce bunun sebebi nedir? batangemi, bitenekadar gibi firmalar da şu an için bu durumda. ki bu firmalar bir zamanlar sektörün öncülerindendi.

sizce de, türkiye'de e-ticaret bireysel olarak bitti mi?