Polisten kaçan birine böyle bir muamele yapmıyorlar. Genelde kaçanı kafasından vuruyorlar arkasında hiç bir ekip yok, bir yerden kaçmış olsa polisler takipte olurdu. Arabadan apar topar indirir ceza kesmezler polis merkezine götürürlerdi. Kadının arabadan indiğinde ki doğal tepkisi, yavaşlayıp sağa çekmek için sinyal vermesi, o anda haber ajansının orada olması durumu özetliyor.
Ancak bu duruma genelleme yapmak yanlış olur. Sadece orda ki şov yapmak isteyen polislerin işgüzarlığıdır.
Bunu oturduğumuz yerden tek açılı kameradan kestirmemiz zor işte buna dikkat çekiyorum. Neden sizin önünüze kapan atılmadı da o kadına atıldı örneğin?