Hocam biraz önce gördüm ilanınızı. Telefon ve fiyat iyi ama ekran boyutu büyük olduğu için düşünmüyorum. Büyük boyutlu ekran kullanamıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 11:45:59 --
Wifisi fazla iyi değil bunun, çekmiyor, komsumda var. Bütçeniz varsa discovery 2 , yoksa s3 alın daha iyi bence.
Bu cihazla kıyaslarsak hocam ?
http://www.teknosa.com/urunler/12507...akilli-telefon