WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütçenizi artırabilirseniz LG G2 D802 32 GB verelim size
https://www.r10.net/ikinci-el/1356240...miz-cihaz.html
Hocam biraz önce gördüm ilanınızı. Telefon ve fiyat iyi ama ekran boyutu büyük olduğu için düşünmüyorum. Büyük boyutlu ekran kullanamıyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 11:45:59 --

Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wifisi fazla iyi değil bunun, çekmiyor, komsumda var. Bütçeniz varsa discovery 2 , yoksa s3 alın daha iyi bence.

Bu cihazla kıyaslarsak hocam ?
http://www.teknosa.com/urunler/12507...akilli-telefon