Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aralar ilgi alaka sıfır. iki kez mesaj attım site içinden hesabı kapatmak için, ikisinede cevap alamadım. canlı desteğe girdim ordan yazıyım dedim, orda da kimse yok..
Valla durum sıkıntılı galiba. arayacağız dediler ama bekliyoruz bir ihtimal belki ararlar diye.
Canlı destek konusu gerçekten sıkıntılı olmaya başladı. eleman eksiltmeye gittiler galiba son zamanlarda yaklasık yarım saat bekletıyorlar bağlanmak ıcın...