Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama, az önce benim de bloke oldu...
canlı destek'ten kimseye de ulasamıyorum. kimse bağlanmıyor. bakalım muhasebe bölümüne mesaj attım ne zaman dönüş yapacaklar...
bu aralar ilgi alaka sıfır. iki kez mesaj attım site içinden hesabı kapatmak için, ikisinede cevap alamadım. canlı desteğe girdim ordan yazıyım dedim, orda da kimse yok..