Konuyu hortlatmış gibi olacağım ama, az önce benim de bloke oldu...

canlı destek'ten kimseye de ulasamıyorum. kimse bağlanmıyor. bakalım muhasebe bölümüne mesaj attım ne zaman dönüş yapacaklar...