Aynen öyle kardeşim katılıyorum. Hele bir iki kişiden kredi çekip giren olduğunu duydum. Aman diyeyim evinize incir ağacı dikerler vallahi. Sakına sakın kredi çekip girmek gibi bir hata yapmayın derim.
Köşede vardır 1.000TL sana dokunmayacaktır verir girersin. Lakin kredi çekip girmek ne mantıkdır. Neye güvenerek giriyorsun? Şirket bir batarsa ne olacak?
aslında risk oranını düşürmek amaçlı bir çok cloud mining firmasına yatırım yapmakta fayda var.
atıyorum her birine 20 euro versek kısa vadeli. hepsinden kısa vadede gelir elde etmek mümkün olur diye düşünüyorum. içinden biri patlasa bile çok acıtmaz.
yatırım miktarını bu doğrultuda arttırmak mümkün olabilir diye düşünüyorum.
tabi hyip işine döner iş o ayrı mesele.