Bahçeşehir de oturan ve Beşiktaş'a haftada 3 gün giden biri olarak söyleyebilirim ki e-58 ile mecidiyeköy oradan 30m ile beşiktaş, ıspartakule tarafında kırmızı şapka minibüsler geçiyor onlara binip sefaköy- oradan metrobüs zincirlikuyu oradan da minibüs ile yada mecidiyeköy de inip yine 30m, her iki yolda aynı sürecektir Başakşehir ile ıspartakulenin arasında bir ilçe(küçükçekmece -Altınşehir ve tahtakale) olduğunu da hatırlatmak isterim yorum yazan arkadaşlara en temiz yol e-58dir çift bilet alır 4.30tl alır sabah saatleri çift katlı da olsa fulldür trafik de güzel güzel çekilir ama en azından otobüsün içi temizdir Bağcılarla vs. uğraşılmaz.