MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitch üzerinde bot izleyici gönderme işini bende yapıyorum.
Mantığı şu şekilde. c# ile bir program yazdım ve programa yüklenen proxylerle ayrı ayrı threadler açarak servera bağlanıyor.Böylece kanalın izleyici sayısı yüksek görünüyor. Programı kapattığınızda bir süre sonra yavaş yavaş izleyici rakamı düşmeye başlıyor.

Tamamen mantığı bu yani.
Hocam pm attım