Merhaba arkadaslar,

Merak ettigim bir konuyu sormak istedim. En uygun yer olarak burayı düşündüm. Yanlış ise kusura bakmayınız.

Cloudfare nin free paketini kullanıyorum. Siteyi hızlandırsin diye. Css ve html küçültme icin kullanıyorum birde baska uygulamalari. 20 dolarlık paketinide satın alabilirim.

Bildiginiz gibi dns leri onlara yonlendiriyoruz. kendi ns lerimle onlarin dnslerini kullanırken bir fark olur mu?

Seo açısından durumu nedir? Cloudfare nin zararı var mıdır?