Twitch üzerinde bot izleyici gönderme işini bende yapıyorum.
Mantığı şu şekilde. c# ile bir program yazdım ve programa yüklenen proxylerle ayrı ayrı threadler açarak servera bağlanıyor.Böylece kanalın izleyici sayısı yüksek görünüyor. Programı kapattığınızda bir süre sonra yavaş yavaş izleyici rakamı düşmeye başlıyor.
Tamamen mantığı bu yani.
private proxy'mi ? çünkü diğer türlü twitch proxyleri banlamıyor mu