Windows server üzerinde özellikle 2012 ve üzerinde kendi yazılımları kurarsanız dehşet hızlı çalışıyor.

Bendeki 840 EVO misal:



Kendisi os yi oynuyor biraz. Pro serisi stabilite ve hız olarak mükemmel. Asnet de fiyat konusunda mükemmel. Düşünmeden alın derim.