Hocam her lig bizimki kadar kalitesiz değil ki, Almanya ligi üst düzey bütün takımlar böyle Dortmund'a kötü günlerinde ve kötü günlerinde bu oyunları bize karşı.

Ayrıca yahu arkadaş biz mi futboldan anlamıyoruz yoksa bu adam mı? Dzemali Allah için 90 dakika 10 kişi oynadık resmen, adam Hamit'i alıyor Yasin'i sokuyor. Ulan sen Yasin'i Lig'de oynatmayan adamsın, Şampiyonlar ligi ne ayak!