Bu Dortmund nasıl Almanya Ligi'nde 17. Sırada yahu? Gerçekten insanın aklı almıyor. Adamlar her istediğinde oyunu hızlandırdı, top yaptı, golünü attı ve oyunu soğuttu. Paslar müthiş, hızlı ataklar şahane; e daha ne olsun? Fark artabilirdi de yani. Kendi liglerinde bu kadar düşüşte olma nedenleri ne acaba; utanmasalar küme düşmemeye oynayacak adamlar...
Sent from my iPhone using Tapatalk