Konu
Galatasaray - Dortmund
04-11-2014, 23:40:22
#1
UfuX
Selamlar,
90 dakika boyunca bizi Dzemali ile 10 kişi oynatan teknik direktör'e de Allah aynı hayal kırıklığını yaşatsın. Yazıklar olsun.
+ Bir Muslera bu kadar mı kötü gününde olur arkadaş!