Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klasik bir soru olacak ama lütfen yanlış anlamayın beni. Madem tahminleriniz tutuyor, madem kazandırıyorsunuz neden kendiniz oynamayıp "Ogrencilikte bu sekilde para kazanmaya calisiyorum" diyorsunuz ?
Ben kendim oynuyorum zaten hocam. Lakin soyle bi durum var. Surekli 10 atip 50 almak bi yerden sonra size sunu soyletiyor olum bas 50yi surprize gelirse cok kazan. Ben oyle cok para kaybettim. Adam gibi calismak neden var hocam o zaman? Bakin mehmet ayan, can tongo, juan kaan. Bu insanlarin da kuponlari tutuyor ama oynamiyorlar? Tahmin sonucta bu. Yani soyle de bir ornek vereyim. Siz %100 tahmin edemezsiniz. Onlarca site,gazeteden istatistik toplarsiniz macla alakali sonra tahmin yaparak tutma sansini artirabilirsiniz. Mesela dun 531 kodlu bi mac varsa lokomotiva maci. Son 5 maclarinin hepsi 2/1 bitmis. Bu macta 2/1 biterek bana 25 oran kazandirdi. Benim amacim buyuk siteler, gazetelerde calismak. Anlatabildim mi hocam?