Belli ki ateist leri düşünürken tanrı korkusunu bir kenara bırakamamışsınız eger bilgidizseniz kaynaklar belli kuranı incili tevrati birde benim onerim dawkins den tanrı yanılgısını okuyun o zaman bilim ilerliyor ama bunlar zaten kitaplarda vardı diyenlere gerçekten gulersiniz vardır yoktur bir şey diyemem ama Galileo'nun nasıl öldürüldüğünü bütün dinciler bilir ama asla söylemezler siz okumadan inanmanin ne kadar kotu birşey olduğunu en rahat ülkemizde görebilirsiniz keşke herkes okusa ve oyle inansa..
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi