raid yaparken write-cache açık olmalıydı.
bu her ne kadar elektrik kesintisinde veriye zarar verse de günümüzde elektrik kesintisi yaşanmayacağını farzedip hareket edince, hızı 500-600MB/sn ye çıkartacaktır.
mbit değil, mbyte
Cahil yaptın bizi iyice sende :O
SH de sunucular. Geçen günkü faciadan sonra şöyle bir şey gelecek firmaya:
http://www.dell.com/us/business/p/ups/pd
3KVA yeterli diyorlar. Orası firmanın düşüncesi.
Bu konuyu iletirim yarın. Teşekkürler cevaplar için.