SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
raid yaparken write-cache açık olmalıydı.

bu her ne kadar elektrik kesintisinde veriye zarar verse de günümüzde elektrik kesintisi yaşanmayacağını farzedip hareket edince, hızı 500-600MB/sn ye çıkartacaktır.

mbit değil, mbyte
Cahil yaptın bizi iyice sende :O

SH de sunucular. Geçen günkü faciadan sonra şöyle bir şey gelecek firmaya:

http://www.dell.com/us/business/p/ups/pd

3KVA yeterli diyorlar. Orası firmanın düşüncesi.

Bu konuyu iletirim yarın. Teşekkürler cevaplar için.