yahu felsefe falan yapmıyorum, normal anlatıyorum. türkçeyi düzgün kullanamadığından olsa gerek her yazdığım süslü laflar gibi geliyor sana. tamam ay, güneş, kainat, muazzam bir düzen mevcut. bunları bir yaratıcının yarattığını da savunabilirsin ancak ''kesinlikle allah yaratmıştır bunları'' diyemezsin. desen bile hiçbir şekilde kanıtlayamazsın. bu tamamen iman meselesi. tanrı vardır diyen adam, inanmayana deliliniz yok diyor LoL. tanrının varlığına dair kuvvetli ispatlar duymayı çok isterdim, inan. kimin işine gelmez ki 80 yıl namaz niyaz içinde yaşa, öl. sonra cennette sonsuzluk, ekmek elden su gölden. ama henry david thoreau'nun bir sözü vardır;
"rather than love, than money, than fame, than faith, than fairness, give me truth"
bir şey için yaşanacaksa, o şey gerçeğin bilgisi olmalı.
sana inandıkların ile mutluluklar, bana daha fazlası lazım.
Türkçede noktadan sonra büyük harf ile başlanır.