yahu felsefe falan yapmıyorum, normal anlatıyorum. türkçeyi düzgün kullanamadığından olsa gerek her yazdığım süslü laflar gibi geliyor sana. tamam ay, güneş, kainat, muazzam bir düzen mevcut. bunları bir yaratıcının yarattığını da savunabilirsin ancak ''kesinlikle allah yaratmıştır bunları'' diyemezsin. desen bile hiçbir şekilde kanıtlayamazsın. bu tamamen iman meselesi. tanrı vardır diyen adam, inanmayana deliliniz yok diyor LoL. tanrının varlığına dair kuvvetli ispatlar duymayı çok isterdim, inan. kimin işine gelmez ki 80 yıl namaz niyaz içinde yaşa, öl. sonra cennette sonsuzluk, ekmek elden su gölden. ama henry david thoreau'nun bir sözü vardır;
"rather than love, than money, than fame, than faith, than fairness, give me truth"
bir şey için yaşanacaksa, o şey gerçeğin bilgisi olmalı.
sana inandıkların ile mutluluklar, bana daha fazlası lazım.
Ben Türkçeyi doğru kullanmayı bilmiyorum sen hiç bir şey bilmiyorsun hocam

İşin esprisi harbiden bilmiyorsun

.
Hocam bir tane yaratıcı vardır sen ister Allah de ister deme İslam tek dindir bunu buradaki en katmerli Ateiste bile kanıtlarım ister ilmi istersen bilimsel olarak ama burası yeri değil

...
Birde şu mesele var her kavimde olduğu gibi bizim milletimizde ve dünya genelinde var.Zamanında Hz Musa geldiğinde ve diğer peygamberler geldiğinde kendini afedersin bir halt sananlar ya öldürdü ya dalga geçti yada yalanladılar.Şimdi insanlar ister inansın ister hoşuna gitsin ister gitmesin hocam netice değişmez ve Hz.Muhammedin gelmiş geçmiş en mükemmel insan olduğu gerçeğini Allahın kulu ve elçisi olduğunu final sahnesinde toplu olarak göreceğiz
100 sene önce radyo frekansından'da bir haberdik.Telefon yoktu, bilgisayar yoktu ve insanlar inanmıyorlardı.Şimdi ben burada ilerle insanlık ışınlanacak desem mümkündür insana yaratıcı Allah c.c öyle bir güç vermiş ki şu rüzgarı denizi ve diğer olayları bile yönetebilir tüm bunlar mümkün.Teknoloji istiyorsan Kurandaki mucizilere bak... Yok ben peygamberlere inanmıyorum diyorsan Tarih ilminide inkar et romayı mesele yada hun imparatorluğunu onları inkar etmenle peygamberleri inkar etmen arasında inan bilimsel olarak bir tane bile fark yok hocam... Bir tohum tanesi nasıl bir ardıç ağacını haber veriyorsa bir baharda dirilmeyi haber veriyor.Ki zaten her bahar kafasını şöyle çeviren tüm bu sistemin tekrardan kurulduğunu görür.İnek ot yiyip süt vermeye geldi biraz kendimize sormamız lazım aslında ya tüm bunlar bize hizmet ediyor bunların arasında en mantıklı düşünen en zeki olan biziz biz neye geldikki acabaaa

...
O koca boğaları evcilleştiren sen değilsin onlara o program yüklendi.Yok yapan biziz diyorsan gel bizim dağdaki boz ayıya'da aynısını yap hocam
Senin hizmetine bu kadar varlığı verip hizmet ettireni çok ağır ithamlar ediyorsun ve zannettiğin gibi de bulacaksın hocam.Ben de istiyorum ki hesap günü gelmeden tövbe et ve seni yaratandan af dile... Ona iftira atıp merhametinin ve sana vaat ettiklerinin karşısında böyle davrandığın için ve hatta bize güldüğün için bile...
Bana sakın kızma bana teşekkür et çünkü ben senin iyiliğini istiyorum bunun üzerine yemin edebilirim...