Selamlar arkadaslar. Yaklasik 6.sinif basindan beri iddaa ile ilgilenmekteyim. Suan universite 1 ogrencisiyim. Yillari siz hayal edin artik

. Bu isi ciddi anlamda profesyonel olarak yapmak istiyorum artik. Vizelerden sonra blogumda aktif konuma gelecek. Eger bana sitesinde, forumunda profesyonel olarak iddaa yorum/tahmin/analizi yaptiracak arkadaslar varsa lutfen ulassin. Ogrencilikte bu sekilde para kazanmaya calisiyorum. PM'lerinizi bekliyorum.
Referans istenir ise iki kisiye bir adet
banko kupon yollanacaktir.
Bunun yani sira iddaa tahminlerinde unutulmamasi gereken tek sey sudur ki; top yuvarlaktir..
Iyi calismalar.