Ya delil getir kardeşim delil bana felsefe yapma bana süslü laflarla gelme...
Birincisi yoktan var etme nedir onu bir öğren gel ?.Yok tan var etme hem o maddeyi hemde maddeden meydana gelen olan eseri yapmaktır.
Bilimi saçmalıklara alet etmeyin bilimmi diyor sana ağaç kendiliğinden oluyor hangi fizik kanunuyla konuştun iletişime geçtinde sana biz kendimizi biz yaptık dediler.
Bilim deliller üzerine ilerler diyorsun diyoruz sana işte kalem var kalem hani şu normal olan kalem varya onun bile kendiliğinden olması imkansız.Şimdi sana soruyorum ey felsefeci arkadaş şu ağacı kim yaptı kendiğinden oldu diyorsan direk kendini şikayet ettir ve forumdan uzaklaş

.
Bak bir düşün her madde atomdan oluşuyor şimdi yağmur bulutlarının ağaçların suya ihtiyacı olduğunu bilmesi güneşin aman fazla yaklaşmayalım burada insanlar var yanar kül olurlar gece ayın çıkması aman gece çıkalım meyveler kızaracak yazık olacak mahsule demesi mümkün ise kendi iradesinden

işte buradada ben diyorumki ben Apple firmasının sahibiyim bu iddia ile onun arasında hatta o mükemmel saçma...
Herşey bir düzen içinde inek nereden biliyor senin süte ihtiyacı olduğunu.Yada sana soruyorum sen kendi dilini kendinmi yaptın sen yoktun bile 100 sene önce bu inekler gene bizim köyün çayırlarında otluyordu aman falanca gelecek süt hazırlayalım dediklerini sanmıyorum

hadi diyorsunki o inek biliyor sen nerden biliyorsun yani dilin nereden biliyor o sütü tadmadıki.Annem yaptı diyorsan teyze o kadar ilmi olsa hiç acı çekmeden doğururdu...
Özetle deliliniz yok kardeş olmayan delil için hiç kendimi yorma sanat varsa ustasıda vardır vesselam

[COLOR="Silver"]
yahu felsefe falan yapmıyorum, normal anlatıyorum. türkçeyi düzgün kullanamadığından olsa gerek her yazdığım süslü laflar gibi geliyor sana. tamam ay, güneş, kainat, muazzam bir düzen mevcut. bunları bir yaratıcının yarattığını da savunabilirsin ancak ''kesinlikle allah yaratmıştır bunları'' diyemezsin. desen bile hiçbir şekilde kanıtlayamazsın. bu tamamen iman meselesi. tanrı vardır diyen adam, inanmayana deliliniz yok diyor LoL. tanrının varlığına dair kuvvetli ispatlar duymayı çok isterdim, inan. kimin işine gelmez ki 80 yıl namaz niyaz içinde yaşa, öl. sonra cennette sonsuzluk, ekmek elden su gölden. ama henry david thoreau'nun bir sözü vardır;
"rather than love, than money, than fame, than faith, than fairness, give me truth"
bir şey için yaşanacaksa, o şey gerçeğin bilgisi olmalı.
sana inandıkların ile mutluluklar, bana daha fazlası lazım.