Benimde kafamda deli sorular vardı şimdi anladım ki beynimi kullanmıyormuşum.
Ateistliğe hiç bir zaman olumlu bakmamışımdır. Büyük patlamaymış, hangi patlama yakıp yıkmaktan başka bir işe yarıyor. Bir atom bombası kolay üretilmiyor beyler. O zamanlarda o büyük patlama için o kadar malzeme nerden geldi, nasıl birleşti, nasıl patladı. Ben mi saçmalıyorum şuan ,yok bence fikir saçma.
Neyse Selamün Aleyküm.
Big bang teorisi ile ateistlerin herhangi bir alakası yoktur ki; hatta fikri ortaya atanlardan birisi fizikçi bir papazdı. Farklı bir açıdan bakarsak yaratıcı, büyük patlamayı yaratarak evreni yaratmış olabilir. "Nedeni ne, olsun demiştir evren olmuştur" derseniz yaratıcı herşeyi insanoğlunun anlayabileceği şekilde yaratmıştır. Evrende bir sistemin var olduğunu, bu sistemin milyarda bir ihtimallerden oluşup sorunsuz devam ettiğini göstermiştir. Ha asıl olay diğer arkadaşların dedikleri gibi bilim ve din farklı alanlarda farklı disiplinler üzerine kuruludur. Bunu bir nebze yukarıda yazdıklarımda anlatmaya çalıştım. İyi günler.